• Zwroty i reklamacje

Należy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przed pokwitowaniem jej odbioru. Składając podpis na dokumencie przewozowym automatycznie kwitujecie Państwo odbiór przesyłki w stanie nienaruszonym.

Reklamacje przyjmujemy do 7 dni od odbioru przesyłki.

Każda paczka jest dwukrotnie sprawdzana przed wysyłką.

Jakiekolwiek braki w zamówieniu prosimy kierować do nas droga mailową lub telefoniczną jak najszybciej od daty wysłania paczki.

Nie możemy również brać pełnej odpowiedzialności za uszkodzenia paczek podczas transportu. Jeśli takie zdarzenie ma miejsce, a Państwa paczka jest uszkodzona lub otwarta prosimy każdorazowo w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, który będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji. Zgłoszenia przyjmujemy do 7 dni od daty wysłania paczki. 

Opakowania szkalne są strannie pakowane w folię i dodatkowo zabezpieczone, prosimy jednak w miarę możliwości wybierać przesyłkę kurierską, jako najbezpieczniejszą formę dostawy.